неділю 14 2023

15 травня – Міжнародний день сім’ї

 

Якщо взяти Любов і Вірність,
До них додати почуття Ніжність,
Все помножити на роки,
То вийде — СІМ’Я!

    Міжнародний день сім’ї встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році і відзначається щорічно 15 травня (резолюція A/RES/47/237 від 20.09.1993 р.). 


    Витоки української сім'ї простежуються на нашій території ще з доби раннього палеоліту (приблизно 200 тис. років до Хр.). Хліборобське життя стародавніх українців впливало на родинний устрій. Осідлість, стабільний прибуток від праці на землі, чим переважно займалася жінка, робили матір головною особою родини і надовго закріпили тут елементи матріархату.

З давніх-давен українка вирізнялася почуттям власної гідності та завжди була берегинею сімейної моралі. Візантійський письменник і цісар Маврикій (682-601) засвідчує, що "українки жінки бувають чесні понад міру"

українська родина
 
© Людмила Степанишена

Я вдячна Богу за дітей своїх, -
Це найдорожче, що в житті я маю.
Буду завжди молитися, щоб їх беріг,
Вони мене на світі цім тримають!
Я вдячна Богу за своїх батьків,
Не шкодували у житті мені нічого!
Скільки потратили і сили, і років,
Прийди завжди їм, Господи, на допомогу!
Я вдячна Богу за коханого свого,
Бо коли разом, то не треба, навіть, раю!
Не треба, Господи, мені нічого зайвого,
Тільки не забирай того, що зараз маю!

Немає коментарів:

Дописати коментар